Наслаждавайте се на храната! Яжте добре, живейте добре! Храната е удоволствие и изкуство

Храната за потребителя на утрешния ден

Отговорни маркетинг и реклама

Информация за потребителите

Дейност

News Cover

Конференция „Актуални проблеми на хранително-вкусовата индустрия според най-съвременните изисквания на Българската и Европейската нормативна уредба“

Сдружение „ Храни и напитки България“ участва в 12-та Национална младежка научно-практическа конференция, която се проведе в рамките на международното изложение АГРА и беше открит от д-р С...

Виж Повече
News Cover

Честит рожден ден! Пет години сдружение „Храни и напитки България“

На 25ти януари 2023 година Сдружение „ Храни и напитки България“ отпразнува своя пети рожден ден. Сред гостите бяха заместник министърът на земеделието Георги Събев, председателят на БСК Д...

Виж Повече
News Cover

XIX Национална научно-практическа конференция: „Хранителната индустрия в България – настояще и бъдеще”

Денят на хранително-вкусовата промишленост бе отбелязан на 7 декември 2022 г. с XIX Национална научно-практическа конференция с международно участие на тема: „Хранителната индустрия в България &...

Виж Повече

Прочети

Новини

Новини

Климатът радикално трансформира сектор ,,Храни“

Иванка Стойнич работи в Nestle от 9 години. Тя е мениджър "Устойчивост" за Нестле Югоизточен пазар. Базирана е в Белград, Сърбия, а позицията ѝ обхваща 11 държави. Притежава магистърска степен по опазване на околната среда. Тя ще участва в предстоящия на 6 април  5-и годишен форум ,,Отговорни производители“ на „Мениджър“.  Ще се включи в дискусионния първи панел, чиято тема е посветена на продоволственат...

www.manager.bg

Новини

Pepsi сменя логото си

Ако някой ви помоли да нарисувате логото на Pepsi по памет, какво бихте нарисували? Кръг с червени, бели и сини ивици, които са емблематични за марката, и вероятно думата "Pepsi" в него.    Или поне така правят повечето хора в проект на Pepsi, целящ да измери популярността на бранда - те поставят думата "Pepsi" в кръга. Но сегашното лого на компанията всъщност не изглежда така. В него името на марката всъщност...

www.profit.bg

Еко новини

Милена Завалова: Новите прикрепени капачки на Coca-Cola следват европейското законодателство с грижа за природата

Г-жо Завалова, съвсем наскоро Системата на Кока-Кола у нас обяви една много важна иновация, а именно въвеждането на прикрепени към бутилките капачки за всички свои напитки в пластмасови бутилки. Можете ли да ни споделите повече за тази стъпка? Да, точно така, в началото на месец февруари приключи процесът на преобразуване на производственото оборудване в завода ни в Костинброд за производство на PET опаковки с прикрепена капачка. Какво обаче н...

www.24chasa.bg

Анкета

За нас

Учредено през 2018 г., сдружение "Храни и напитки България" има за основна цел в условията на пълна прозрачност да работи за създаването на благоприятна среда за развитие на хранително-вкусовата промишленост в България, като обединява и представлява интересите на български и чуждестранни производители, дистрибутори и вносители на храни и напитки.

Сдружението ще се стреми да бъде гласът на хранително-вкусовата промишленост пред обществото и институциите, като обединява и популяризира позициите на своите членове в области като безопасността на храните и научните изследвания, здравословното хранене, доверието на потребителите, конкурентоспособността и екологичната устойчивост, подобряването на регулаторната рамка и засилването на саморегулацията.
Основателите на Сдружението са едни от най-големите международни и местни компании, които работят в България.

Сдружение "Храни и напитки България" е пълноправен член на FooddrinkEurope - най-влиятелната европейска организация в сектора на хранително-вкусовата промишленост.

Сдружението е отворено към всички компании и браншови организации в индустрията.