Новини

Алкохолният пазар продължава да се развива, търсят се и все по-нестандартни предложения. Каква е визията Ви за бъдещето на алкохолното портфолио на "Кока-Кола ХБК България"? За нас е важно да имаме какво да предложим като напитки през цялото време, седем дни в седмицата. Това предполага да сме атрактивни както за тези, които консумират т.нар. „чисти“ напитки, така и за всички, за които коктейлната култура е предпочитана. Интересно е, че например кокте...

Виж повече

Трансформацията на „Кенар“ (www.forbesbulgaria.com)

Оздравителният процес на „Талар Фуудс“ протича бурно, а управителят Мехмет Рафет се опитва да покаже, че „Кенар“ развива потенциал за нещо много повече от популярен бранд за салати, произведени в модерната фабрика край Елин Пелин. Дегустациите във фабриката за салати и храни „Кенар“ са важна част от процеса, особено когато става въпрос за тестване на нови продук­ти от висок клас. Провеждат се в една малка стая, изолирана от производс...

Виж повече

Гигантът за храни и напитки PepsiCo обяви, че заводът за напитки в Северна Испания има за цел да стане първият завод на компанията в световен мащаб, който ще достигне нулеви нетни емисии до 2025 г. Според PepsiCo, новото постижение е резултат от инвестиции в размер на 27 милиона евро в проекти за иновации и устойчивост в завода през последните пет години, в допълнение към проект за електрификация, фокусиран върху декарбонизацията на стойност 5 милиона евро, съобщава es...

Виж повече

Компанията получи отличия в общо четири категории и заслужено спечели приза в Националния конкурс „Най-зелените компании в България“ „Девин“ ЕАД завоюва голямата награда „Най-зелена компания в България“ за 2024 година в четиринадесетото издание на ежегодния конкурс „Най-зелените компании в България“, след като зае призови места в общо четири категории в престижната надпревара.   Петя Манастирска, мениджър „Ус...

Виж повече

44% от българите считат екосъобразността и опазването на планетата за важни фактори при избора на хранителни продукти. Това показва скорошно проучване на Данон, проведено през м. март 2024 г. за трета поредна година във всичките пет държави от региона Централна и Източна Европа. Близо една четвърт от анкетираните (28%) споделят, че поне от време на време заменят някои храни от животински произход с алтернативи на растителна основа. При по-младите поколения се наблюдава все по...

Виж повече

Page 1 of 91