Еко новини

10 000 тона въглеродни емисии спести Нестле България чрез закупуването на 100% зелена електроенергия за 2022 г. Използваните 12 000 МВтч са изцяло от възобновяеми източници – слънчева енергия, вятърни и водни централи. Сертификатът, издаден от ЕНЕГО-ПРО Енергийни услуги за втора поредна година гарантира, че Нестле България насърчава зеленото производство с грижа за природата на страната ни. Заедно с това компанията допринася за намаляване на ...

Виж повече

Aмериканската компания за храни и напитки Mondelez обяви, че ще купи производителя на енергийни барове Clif Bar & Company за 2.9 млрд. долара, за да разшири своя глобален бизнес за снек барове. Производителят на известната марка шоколади Toblerone също така ще плаща допълнителни суми на продавачите в зависимост от печалбите си от Clif Bar, обявиха от компанията. Прочети повоче

Виж повече

Световният гигант в пакетираните храни Mondelez International обяви, че ще придобие американската Clif Bar & Co. за поне 2,9 млрд. долара в сделка, която ще добави брандовете енергийни барчета Clif Bar, Luna и Clif Kid към асортимента на Mondelez, съобщава Wall Street Journal. Компанията заяви в понеделник, че ще продължи да управлява бизнеса на Clif Bar от централата му в Емервил, щата Калифорния, и да произвежда...

Виж повече

ПРОФИЛ: Алесандро Занели има над 24 години международен опит на търговски позиции в Nestle. Роден е във Венеция, Италия, и освен там е работил и във Франция. Великобритания. Унгария, Холандия и Русия. Бил е глабен изпълнителен директор на Nestle Purina за Източен регион, управляващ бизнеса Petcare за Nestle Русия, Украйна, ОНД. Турция и Израел. Той е главен изпълнителен директор на Nestle в Украйна и Молдова, а от 1 януари 2022 г. е и главен изпълнителен директор на компан...

Виж повече

На колко се оценява пазарът на сладолед в България? Как се отрази пандемията върху търсенето, какъв е трендът на продажбите през 2021 г.? - През втората година от ковид пандемията пазарът на сладолед в България отбеляза спад спрямо 2020 година със средно 5% пункта и в обем, и в стойност, като спадна до 17 милиона литра и 104 милиона лева. Пандемията доведе до значителна промяна в полза на сладоледите за домашна консумация, които увеличиха своя дял за сметка на хорека проду...

Виж повече

Page 1 of 64