Еко новини

Производителят на шоколадовите десерти "Марс" ще смени сегашните им пластмасови опаковки с такива от рециклируема хартия предаде BBC. Това е част от плана на компанията за използване на по-екологични материали за своята продукция. Още идният понеделник блокчетата с новите опаковки ще бъдат пуснати в 500 магазина от веригата "Теско". Действията идват след като шоколадовият конкурент "Нестле" използва картонени опаковки на бонбоните си "...

Виж повече

 "Юниливър" присъства в няколко направления на българския пазар: козметика; перилни и почистващи препарати; дресинги и майонези; сладолед. Как се развива бизнесът на компанията в тях, какъв е трендът? -Бизнесът на "Юниливър" в България се развива много добре. В много категории растем и печелим пазарни дялове, а в доста от тях сме и пазарни лидери. През последните 10 години успяхме да удвоим бизнеса си (без дивизия "Сладоледи" и всички при...

Виж повече

Запознайте се с Веселина Стайкова - People Lead, Commercial Unit BG в Монделийз България. Разкажете ни за Вашето образование и първата Ви работа. В гимназията дълго време виждах себе си като адвокат, професионалист в сферата на правото и се подготвях за тази стъпка, но в последната година преди кандидатстването за университет и под влиянието на актуален по това време филм реших, че моето призвание е психологията. Разбира се, започвайки своето висше образование в Софийск...

Виж повече

Монделийз Интеренешънъл е сред генералните партньори на третото издание на фестивала „Денят на пчелите“, организиран от „Истински мед“. Събитието се провежда по повод Световния ден на пчелите и ще се състои на 20 май (събота) в Южния парк в София. Фестивалът е отворен за всички, които имат желание да разберат повече за пчелите и пчеларството, а началото му ще бъде дадено в 10:00 ч. Програмата включва базар с продуктите на „Истин...

Виж повече

Една планета, един живот (www.forbesbulgaria.com)

България е традиционен пазар с изключително здрави устои на бялото кисело мляко, което се произвежда от дълги години, но в същото време е и предизвикателен пазар. Това е мнението на Любомир Спасов, изпълнителен директор на „Данон Сердика“ АД, който допълни, че вече има и продукти, които не са само на млечна основа, а и на ядкова. Прочети повече

Виж повече

Page 1 of 80