Всяка една от компаниите, член на Сдружението, работи за решаването на чувствителни за днешния ден въпроси в сфери като опазването на околната среда, образованието, борбата с бедността и безработицата.
Провеждаме кампании в полза на обществото като сме убедени, че заедно ще постигнем по-добри резултати.
Ще инвестираме усилия в иновации и стратегии, за да превърнем корпоративната социална отговорност в ежедневна задача.
Социални кампании на членовете на Сдружение "Храни и напитки България":
Кока Кола Хеленик Ботълинг Къмпани: Youth Empowered - образователна програма, насочена към младежите на възраст между 16 и 19 години.
Кока Кола България: TheSpot - промяната, която правим заедно! - TheSpot е многостранен проект, основаващ се на процеса Placеmaking, вдъхновен от потенциала на местната общност.
Нестле България: Нестле за Живей Активно! - най-мащабната инициатива за балансирано хранене и активен начин на живот вече и с национален мащаб под формата на онлайн платформа:www.jiveiaktivno.bg
Кока Кола Хеленик Ботълинг Къмпани: Кампанията „Един Дядо Коледа не стига“ ще вдъхновява и разпространява добрината