Предстоящи събития

Мениджър организира за пета поредна година форум „Отговорни производители“

event image

На 6 април 2023 г. в Интер Експо Център списание „Мениджър“ ще събере на едно място водещи производители на храни и напитки, FMCG и Retail компании, за да очертаят заедно три от най-важните предизвикателства пред сектора – осигуряване на продоволствена сигурност, високо качество на продукцията и модерен маркетинг. Сдружение "Храни и напитки България" е партньор на събитието. По време на форума местни и международни производители, търговци и браншови организации ще споделят своя опит в преодоляването на негативните последици от войната и климатичните промени. Регистрацията за предстоящия 5-и годишен форум „Отговорни производители“ е отворена. 

Продоволствената сигурност и достъпността на храните е темата на първия панел. В него ще се търсят отговори на въпросите от каква подкрепа се нуждаят производителите у нас? Климатичните промени – каква година и какво десетилетие да очакваме? Новите държавни мерки за наблюдение на ценовата политика – очаквани ефекти. Кога и как инфлацията ще бъде овладяна? Хранителна независимост – възможно постижими ли са автономността и гъвкавите регионални съюзи? Кои са преките и кои ще бъдат дългосрочните ефекти от геополитическите процеси върху производителите и ритейлърите?

На чистата храна и качеството на храните е посветен вторият панел. В него ще се дискутира доверието на потребителите. Как се осъществява мониторингът и контролът на качеството? Добрите практики на производителите и отношението към Made in Bulgaria. Ще се представят нови тенденции в храненето и културни концепции. Преосмисляне на хранителните навици на нацията. Повишава ли се търсенето на биохрани в България?

Потребители на фокус е темата на последния панел, където ще се представи как се изгражда бранд позициониране според различни възрастови групи? Как потребителите оформят предпочитанията си? От какво се водят? В каква степен покупките и изборът на продукти се основават на лична потребност и информиран избор и в каква степен той е повлиян от посланията на брандовете? Какво е отношението на българина към иновативните храни?

Събитието е със свободен достъп срещу предварителна регистрация, която можете да направите тук. В страницата на събитието ще получите и повече информация за темите и участниците в дискусиите.

Генерален партньор:

Kaufland

С подкрепата на:

Nestle, ТандемLirex

 

Институционални партньори:
Френско-Българска търговска и индустриална камара;  Германо-Българска индустриално-търговска камара; сдружение ,,Храни и напитки"

 

Назад
Сподели