Наслаждавайте се на храната! Яжте добре, живейте добре! Храната е удоволствие и изкуство

Храната за потребителя на утрешния ден

Отговорни маркетинг и реклама

Информация за потребителите

Дейност

News Cover

Яна Стратиева представи „Тенденции в храненето – България 2025“

Изпълнителният директор на Сдружението Яна Стратиева направи презентация на тема „Тенденции в храненето – България 2025“. „ Растителните алтернативи и протеиновите храни зае...

Виж Повече
News Cover

Пазар под контрол? Опасения от липса на стоки и спад в конкуренцията заради новия закон

14 браншови организации се обявиха "против" проектозакона за изкупните цени на храните Проектозаконът за веригата на доставки на земеделски продукти и храни предизвика остро недоволство с...

Виж Повече
News Cover

Новият проектозакон за доставката на земеделски храни ще събуди сивата икономика

Яна Стратиева, Сдружение "Храни и напитки България", във "В развитие", 13.08.2025 г. Новият проектозакон за веригата на доставки на земеделски продукти и храни не само не п...

Виж Повече

Прочети

Новини

Новини

Доброволци от Кока-Кола ХБК отбелязаха 60-годишнината на Кока-Кола в България със засаждане на дървета в центъра на София

Със засаждането на 60 дървета в центъра на София екипът на Кока-Кола ХБК България и партньори символично отбелязаха 60-ата годишнина от производството на първата бутилка Кока-Кола в България. Освен служителите на компанията в засаждането се включи кметът на столицата – Васил Терзиев, както и представители на дългогодишни партньори на Кока-Кола ХБК, сред които са верига ресторанти Happy. Доброволческата инициатива „Моят зелен град&...

www.coca-colahellenic.com/

Новини

Mondelez ще използва нов инструмент с генеративен AI, за да намали маркетинговите разходи

Производителят на снаксове Mondelez използва нов инструмент с генеративен изкуствен интелект, за да намали разходите за създаване на маркетингово съдържание с между 30% и 50%, съобщава Ройтерс. Създателят на всеизвестните бисквитки Oreo започна да разработва инструмента миналата година съвместно с IT фирмата Accenture и се очаква той да бъде способен да създава кратки телевизионни реклами, готови за излъчване още през празн...

www.manager.bg

Новини

Стартира национална кампания „КУПУВАШ. ПОЛЗВАШ. РЕЦИКЛИРАШ“ за насърчаване на разделното събиране на отпадъци от опаковки

Според 9 от 10 граждани малките действия като рециклиране (или разделно събиране) имат значение. Но само 44% заявяват, че винаги събират отпадъците си разделно, 36% - понякога, а 20% никога. Това показват резултатите от представително онлайн проучване сред 415 души от 20 до 55 години градско население, проведено по поръчка на организациите за оползотворяване на отпадъци от опаковки в България през август 2025 г. В България работят общо четири...

Анкета

За нас

Учредено през 2018 г., сдружение "Храни и напитки България" има за основна цел в условията на пълна прозрачност да работи за създаването на благоприятна среда за развитие на хранително-вкусовата промишленост в България, като обединява и представлява интересите на български и чуждестранни производители, дистрибутори и вносители на храни и напитки.

Сдружението ще се стреми да бъде гласът на хранително-вкусовата промишленост пред обществото и институциите, като обединява и популяризира позициите на своите членове в области като безопасността на храните и научните изследвания, здравословното хранене, доверието на потребителите, конкурентоспособността и екологичната устойчивост, подобряването на регулаторната рамка и засилването на саморегулацията.
Основателите на Сдружението са едни от най-големите международни и местни компании, които работят в България.

Сдружение "Храни и напитки България" е пълноправен член на FooddrinkEurope - най-влиятелната европейска организация в сектора на хранително-вкусовата промишленост.

Сдружението е отворено към всички компании и браншови организации в индустрията.