Наслаждавайте се на храната! Яжте добре, живейте добре! Храната е удоволствие и изкуство

Храната за потребителя на утрешния ден

Отговорни маркетинг и реклама

Информация за потребителите

Дейност

News Cover

Сдружение „Храни и напитки България“ участва в Национална среща за реформулирането на храните

На 18.04.0222г. се проведе Национална среща-семинар с академични среди и браншови организации за отчитане напредъка по реформулиране на храните в България. Срещата се организира от Министерство на здр...

Виж Повече
News Cover

Иновации по време на криза – задача с много неизвестни

Кризите са точното време за иновации. Около това твърдение се обединиха участниците в третия панел „Иновации по време на криза” – част от четвъртия поред форум „Отговорни произ...

Виж Повече
News Cover

XIII конференция на тема: „Тенденции в опаковането на храни и напитки“

Колко важна е опаковката, какви проблеми тя може да разреши и какви проблеми решава бяха акцентите на Тринадесетата научно-практическа конференция на тема: „Тенденции в опаковането на храни...

Виж Повече

Новини

Новини

PepsiCo залага на енергийните напитки с ново придобиване

PepsiCo обяви, че инвестира 550 млн. долара в производителя на енергийни напитки Celsius Holdings, като част от дългогодишна дистрибуционна сделка за по-малката компания, пише CNBC. Цената на акциите на Celsius нарасна с 8% преди началото на борсовия ден, с което пазарната стойност на фирмата достигна 6,7 млрд. долара. Celsius очаква да спечели повече място на рафтовете на търговците на дребно и да се появи и в независими търговски обекти,...

www.investor.bg

Новини

Нестле България с 10,3% органичен ръст за първата половина на 2022 г., което е 20% по-високо от средния ръст на компанията на групово ниво

Групата отчита органичен ръст от 8.1% и значително увеличение на оперативната печалба и стойност на акция. Отговорният начин при прилагането на ценовите увеличения заради безпрецедентния инфлационен натиск от всички екипи на местно ниво  позволява, въпреки предизвикателствата на пазара, да се постигне значителен ръст на инвестициите зад капиталови разходи, цифровизация и устойчивост Органичният ръст достига 8,1%, с реален вътрешен ръст...

www.nestle.bg

Новини

Невян Петров: Социалната отговорност е закодирана в нашата ДНК

- Господин Петров, какъв е профилът на идеалния служител на Кока-Кола ХБК България? - Не мисля, че имаме идеален профил на служител, дори когато говорим за конкретна позиция. В „Кока-Кола ХБК“ вярваме, че многообразието на работното място е в основата на непрекъснатия растеж и иновациите, а то идва от това, че хора с различни профили, възможности, знания и опит работят заедно, обменят идеи и ги превръщат в иновативни проекти с висо...

www.manager.bg

Анкета

За нас

Учредено през 2018 г., сдружение "Храни и напитки България" има за основна цел в условията на пълна прозрачност да работи за създаването на благоприятна среда за развитие на хранително-вкусовата промишленост в България, като обединява и представлява интересите на български и чуждестранни производители, дистрибутори и вносители на храни и напитки.

Сдружението ще се стреми да бъде гласът на хранително-вкусовата промишленост пред обществото и институциите, като обединява и популяризира позициите на своите членове в области като безопасността на храните и научните изследвания, здравословното хранене, доверието на потребителите, конкурентоспособността и екологичната устойчивост, подобряването на регулаторната рамка и засилването на саморегулацията.
Основателите на Сдружението са едни от най-големите международни и местни компании, които работят в България.

Сдружение "Храни и напитки България" е пълноправен член на FooddrinkEurope - най-влиятелната европейска организация в сектора на хранително-вкусовата промишленост.

Сдружението е отворено към всички компании и браншови организации в индустрията.